MDNA

Jag var ju som sagt i Sthlm och vände en snabbis i slutet på förra veckan...
.
Intrevjun för mitt nya jobb var ju huvudsyftet, men hann med lite annat sköjj oxå! ;)
.
En av mina bästa polare köpte ny lght i förra veckan och ville fira detta i fredags, så då slog vi två flugor i en smäll och firade både hans nya lght och mitt nya jobb med en sväng ute på lokal! :)
.
Det visade sig att de hade Madonna-kväll på stället vi till. Mkt Madonnalåtar under kvällen och så var det drugshow till Madonnas ära... I slutet på showen delade de ut några ex av Madonnas nya skiva(som släpptes först nu igår i butik) från scenen.
I Madonnas senaste video dammar hon ju av sina gamla Vogue-moves...
Så när de annonserade ut att de skulle dela ut skivor så va jag inte sen med att knöööö mig längst fram. Jag satte igång att vifta med armarna i hopp om att det skulle se lite Vogue-aktigt ut och därmed få ett ex av den åtråvärda skivan!! ;)
Och tydligen gick mitt flaxande med armarna hem, för jag var den förste som fick en skiva i min hand!!! :)
.
.
Jag behöll dock inte skivan själv...
Jag har ingen cd-spelare och ingen cd-input på nån av mina datorer, så kan ju inte spela skivan ändå...
Gav den till min bästa polare som jag brukar få sova hos när jag är i storstan.
Han blev jätteglad! :)
.
Nu finns MDNA på Spotify så kan lyssna på den ändå. :)
Och skivan är riktigt bra!!
Extra kul att jag lyckades få tag på riktigt bra biljetter till hennes konsert i Götet i sommar!!
.
..........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0