Koncentration

Får ont i skallen av att koncentrera mig mkt...
.
Som tex när man sitter och målar länge.
Idag har jag suttit i 6 timmar och målat på min Van Gogh-kopia...
.
Känns inte som det hände så mkt på den tiden...
Är många lager färg kvar innan den blir färdig!!
.
Så här långt kom jag idag...
.
.
Först lade jag en mörk orange bottenfärg på alla solrosorna...
.
.
När jag slutade för dagen hade jag lagt några lager med olika gröna kulörer, samt börjat lägga på de första lagren med färg på typ hälften av solrosorna...
.
Egentligen ska målningen va klar på fredag... tror dock inte det kommer bli så... Men ska göra mitt bäst för att hinna!
.
orginalet...   kopian(dock ej färdig!!!!)..... ;)
.
.................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0