Gla´ Påsk!

Har blivit förkyld och har legat i sängen hela dan...
.
Fick äntligen lite tid att kolla igenom de senaste numren av Lantliv och Lantliv Trädgård som kom härom sistens...
I den ena tidningen var det en bild på en jättefin tupp som spatserade omkring i ett köksland. :)
.
Jag blev lite inspirerad trots mitt totala misslyckande igår med att måla en tupp, så tog fram papper och satte igång att teckan med mina akvarellpennor.
.
Såhär vart resultatet...
.
.
Först tecknade jag tuppen med akvarellpennor...
.
.
Och sen lade jag på vatten med pensel....
.
Gla´Påsk!! ;)
.
..................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0