Biobiljetter

Jag brukar inte ha särskilt mkt tur när det gäller spel, lotter eller annat sånt...
.
Ändå envisas jag med att köpa Trisslotter med jämna mellanrum...var tredje dag ska ju nån bli miljonär lovar de ju! ;)
Hjulen på Liseberg är nått jag inte heller kan passera utan att spela på några nummer, tror aldrig jag har fått nån Stjärnvinst och skulle jag mot förmodan vinna nångång så är det minsta priset som gäller...
.
Men ibland vänder turen och det blåser medvind...som idag!! :)
Det damp ner två biobiljetter i brevlådan!! :)
Det kanske inte är så märkvärdigt, men jag blev jätteglad!!! :)
Hade glömt att jag tävlat om biljetterna så blev jättförvånad...
.
Biljetterna är till filmen "The Artist" som har premiär på fredag.
Filmen vann flera Oscar´s nyligen, bla för bästa manliga huvudroll om jag inte minns fel.
Det spännande med The Artist är att det är en stumfilm!! Kommer kanske kännas konstigt utan tal...men får hoppas att det är massa bra musik istället. :)
.
.
Ska bli sköjj att gå på bio, hoppas jag hinner med det nästa veck! :)
Återkommer med ett utlåtande om va jag tyckte när jag sett den...
.
........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0