Sthlm-Marathon

Idag gick Sthlm-Marathon av stapeln!!
.
Det har varit riktigt busväder i Sthlm idag!!!
Regn och blåst och bara 6-8 grader...inget optimalt löpväder med andra ord!!
.
Kollade på loppet ett tag och försökte hejja på e frusna löparna så gott jag kunde.
Mötte flera löpare på tunnelbanan efter loppet, de var genomfrusna och en del va tom lila om läpparna, de va stela och stapplade fram...
.
Men trots vädret verkar löparna ha gjort bra ifrån sig tidsmässigt!!
Två polare som sprang fick tider på 1:36 vardera!! Spänstiga pöjkar med andra ord!!
Bra jobbat killar!!
.
Svågern sprang ju som bekant inte pga magsjuka...
Jag frågade om han inte va sugen på att ställa upp nästa år...ihop med mig... ;) hehehe...
.
Jag skulle gärna vilja göra en "Klassiker" och då är man ju så illa tvungen att ta sig runt Maran(eller Lidingö Loppet).
Får se hur det blir...
Dax att börja ladda redan nu isf!! ;)
.
.
Dagens hjältar!!! :)
Gött jobbat alla ni som trotsade regn, blåst och kyla och tog er runt de 4,2milen i Sthlm idag!!
.
...............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0