Slapp söndag

Har haft en riktigt slapp dag idag! :)
.
Polaren och jag promenerade ut till Djurgården och Rosendals Trädgård som är ett av mina absoluta favvoställen i Sthlm.
.
Vi köpte fika och sen parkerade vi oss i gräset på min fina rosarutiga picknickfilt och njöt av det fina vädret.
.
.
Enligt mig så har Rosendals Trädgård den gooooodaste Morotskakan i hela världen!! ;)
.
.
Slumrade till en stund där på filten och lyckades få lite färg på min bleka lekamen...
.
.
Tripp...
.
.
Trapp...
.
.
Trull...
.
Tycker att Vallmons frökapslar är minst lika fina som blommorna. :)
.
..............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0