Naturens skafferi

Senaste dagarna har jag plockat ur naturen skafferi! :)
.
Härom kvällen drog jag ut i skogen och plockade mig en burk med blåbär att ha till kvällsyoghurten.
Till skillnad från hur bärtillgången verkar va i norrland så har vi massor med blåbär i skärgården! :)
.
.
Lagom till att blåbären tog slut igår så åkte jag förbi ett snår med hallon på vägen hem, så jag stannade till och plockade, fanns precis lagom mkt moget att det räckte till kvällsyoghurten! :)
.
.
Mumsfillibabba!!! :)
.
Insåg att jag redan skrivit om blåbären i ett tidigare inlägg... hehehe... får skylla på att skallen blir trög av värmen! ;)
.
................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0