Knugen & Vilsia

Förra helgen va jag och hälsade på Knugen och Vilsia...
.
Ville kolla in utställningen om Trädgårdsmästare på Ekerö, så styrde kosan mot Drottningholm.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Visste inte vad jag hade att vänta mig när jag åkte till utställningen på Drottningholm.
Men hade nog förväntat mig lite mer blommor och planteringar...
Istället var det stora skyltar med text och bild som berättade om trädgårdsmästarnas liv och verksamheter på Ekerö (även kallat Sthlms trädgård) under flera hundra år.
Lite snopet med än dock intressant då jag är intresserad av trädgårdshistoria. :)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0