Fredagsfika

Med jämna mellanrum fixar jag fredagsfika på jobbet... ;)
.
Det har oftast blivit paj och fyllningen till dem snyltar jag i köksträdgården på jobbet...
Hittills har det blivit mest rabarber, men imorgon kommer de få Hallon, Smultron och Jordgubbspaj!!
Det låter smaskens iaf tycker jag, hoppas det kommer falla kollegorna på läppen!! :)
.
.
En del hallon jag plockade var riktigt bamsestora!!
.
.
Fyllningen: Hallon, Smultron, Jordgubbar.
.
.
Det färdiga resultatet doftade underbart gott!!
Hoppas den smakar lika gott oxå!! ;)
.
..............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0