Träning 2012

De senaste veckorna har jag varit på jakt efter bra instruktörer på gymmet...

Sen jag flyttade ner till Götet för ett år sedan har jag knappt varit på några dansklasser alls.
Insåg att jag skanat det jättemkt eftersom att dansa får mig på riktigt gött humör! :)

Så nu har jag tagit upp jakten på bra dans/street-instruktörer!!
Och hittat flera stycken som är precis i min smak, de spelar bra musik och har kul koreografi! :)

Ska försöka varava så att jag går på ett dans/street-pass varannan dag och ett Bbe/yoga-pass varanan...
och så komplettera med styrka till det.
Hoppas på ett riktigt kul och bra träningsår 2012!!!

Blir ju såklart lite löpning oxå! ;)
Är ju anmäld till Gbg-Varvet och tror att det nog får bli Midnattsloppet oxå...
Sthlm-Halvmara gick ju bra förra året så är lite sugen på att köra det i år igen.

Nu blir det fullt ös med massa kul och skön träningsenergi!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0