Konst, Design och Entreprenörskap

I måndags satte jag mig i skolbänken igen...
Jag har börjat på "Konst, Design och Entrepreörskap".
Så nu ska jag filosofera, dricka rödtjut, röka cigariller, måla i olja och skaffa mustach och svart basker... ;) hehehe...
Näää, hoppas att jag ska få mer koll på hur man får ner färg och form på papper och duk, hur man fixar loggor, hemsida och annat på datorn och hur man marknadsför sitt företag på bästa sätt.
Det är ju bara det att det är ett helt program på ett år...och jag hoppas ju på att få ett jobb till våren...
Så vet inte riktigt hur jag ska hinna lära mig allt innan jag ska hoppa av...
Eller så kanske jag tycker det är så kul med skolan att jag skippar att jobba...
Well well, vi får se hur det blir med det...
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0