Reklamkampanj

Har bestämt mig för att göra lite reklam för mina tjänster...

Det är ju beskärningstider nu och för att förhoppningsvis få lite fler beskärningsjobb så har jag totat ihop en liten amatörmässig "affisch" att sätta upp på anslagstavlor och liknande.
Tänkte sikta in mig på koloniområden och villaområden på min sida stan.


Va hos syrran igår och laminerade en hel bunt med affischer så nu ska jag ge mig ut på by i veckan och sätta upp dem..
Hoppas det ger resultat! Om inte nu till våren så kanske till sommaren/hösten iaf... :)

...................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0