Frulle på Amerikanska

Jag ska ju åka till Miami i slutet på mars...

Så måste ju börja vänja mig vid den amerikanska matkulturen... ;)

I lördags käkade vi frulle på "Egg & Milk, ett ställe som är öppet 07-15 varje dag och bara serverar Am-fukost.
De hade minst 15 olika sorter av olika bagels att välja mellan!!! :)
Massa olika varianter på äggtillrättningar, bacon, yoghurt och massa annat gött. :)

De verkar inte ha nån hemsida men hittade ett YouTube-klipp, så klicka på länken och kolla in stället!! :)


Jag käkade en solrosfrö-bagel med creamcheese och hallonmarmelad, stekt ägg och bacon, yoghurt och en kaffe till det, det gick på strax under 90kr tror jag... Gött och prisvärt! :)


Ställer är inrett som en riktig Amerikansk 50-tals Diner!! :)

............................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0