En skön dag!

Har haft en skön dag!! :)

Dagen började med en svart teckning och slutade med ett soligt leende... :)

Skrev ju i morse att jag skull skämma bort mig lite idag, och det gjorde jag, gjorde de flesta av grejerna jag raddade upp i förra inlägget! :)

Efter skolan blev det en Buckan-latte i solskenet i Trädgårdsföreningen...


Njöööööt!! :) Känndes som det var vår i luften! (ska ju dock komma mer snö imorgon..)

Sen blev det en vända till gymmet.
Har inte löptränat sen i höstas typ... Men idag testade jag att springa milen på löpbandet.
Det blev ingen toppentid men knän och fötter kändes bra, så jag är nöjd!! :)
Nu är det bara att lägga mil till mil och fila på tiden!
Första loppet är Kungsholmen Runt (1mil) första helgen i maj...

Blev en sen lunch efter gymmet på Super Sushi...



Är det nån som har nått favvo-sushiställe i Götet...??
Let me know!!

Rundade av min dag på stan med lite shopping. :)
Som den H&M-kille jag är så styrde jag kosan dit för att kolla om de hade fått in nå nytt...
Gick där ifrån med en T-shirt och en långärmad tröja, nice nice. :)

Avslutsar kvällen med att ligga raklång i soffan framför Tvn, knaprandes Tortillachips och drickandes Trocadero...
Mumsfillibabba!! :)

.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0