Julsång i City

Varje år i julveckan hålls 'Julsång i City' i Domkyrkan.
 
Förra året var jag och en polare där och sjöng för full hals...
Så även i år!! :)
 
Det är kul när man kan klämma i från tårna och får sjunga fina sånger i en pampig lokal med vacker akustik!! :)
 
Kyrkan var fylld till bristningsgränsen!!
 
 
Tre körer medverkade och sjöng.
Men i de flesta sångerna fick även vi i publiken vara med och sjunga...
Och det gjorde polaren och jag!! ;)
 
När konserten var slut vände sig kvinnan jämte mig mot mig och tackade för 'skönsången'...! Och då vände två kvinnor i bänken framför oss sig om och sa att det var 'en fröjd' att ha oss bakom sig...!
hehehe... var ju trevligt att de gillade våra sånginsatser, så det inte hade varit tvärt om, att vi hade förstört deras upplevelse av konserten... ;)
 
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0