Crazy Mixmas

I fredags hade jag nöjet att få gå på Operan igen! :)
 
Sämre AW kan man ju ha en fredag... ;)
 
Operans Danskompani hade premiär på ett ny föreställning i torsdags som heter Crazy Mixmas.
En föreställning i tre delar.
Tre delar som var ganska olika varandra.
 
Som vanligt är jag otroligt fascinerad över dansarnas kroppskontroll !!
Samtidigt imponerad över hur mkt man kan berätta med kroppsspråk.
 
Det var en hel del humor i föreställningen vilket jag tycker är kul, att man får lov att skratta på ett ställe som man kanske annars förknippar mest med föreställningar som är seriösa och högtravande...
 
Jag kan varmt rekommendera föreställningen!! :)
Skynda att boka biljetter om ni inte redan har gjort det för tror inte de kör föreställningen så länge.
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0