1:a Advent

Vet inte om jag kan kalla det för en tradition än, men tror vi håller på att skapa en iaf... :)
 
Syrran och jag va på adventskonsert förra året, och så även i år.
 
Vi va till Härlanda kyrka både förra året och ikväll.
Kyrkans duktiga körer deltog tillsammans med en blåskvartett.
 
Det var pampigt värre när körerna tog i från tårna!!
Nackhåret heste sig av välbehag på mig... :)
 
Det bästa med konserten är nästa att man får vara med och sjunga i några av de fina sångerna...
Jag brukar ta i från tårna och sjunga av full hals!!! 
Det är inte så ofta man får njuta av en fantastisk akustik, så man får passa på...! ;)
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0