Skogens Guld

Tog en vända i skogshagen nu ikväll...
.
Alla pratar om ur mkt svamp de hittar i skogarna och det vilmar av bilder på Facebook med högar med kantareller ...
.
Så jag bestämde mig för att gå ut och spana på ett av de två ställen jag vet att det brukar finnas kantareller på på våra marker.
Brukar aldrig hitta några mängder med brukar ändå räcka till några varmamackor eller mer. ;)
.
Jag letade och letade och letade och till slut hittade jag TVÅ kantareller!!!
That´s it!
.
.
Kändes inte som det var så stor idé att plocka dem så de fick stå kvar...
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0