Tallbarr

Tallen har aldrig varit mitt favorit-träd...
.
Antagligen för att att det sticks i fötterna av alla barr när man går på en gräsmatta där det finns tallar...vilket det gjorde hos mina morföräldrar när jag va liten...så tror det sitter i sen dess.
.
Och efter idag så kommer det definitivt inte bli det framtiden heller!
.
Att vårstäda en jättestor tomt full med tallar är ingte det roligaste som finns.
Har räfsat en gräsmatta full med tallbarr idag...det är ett evighetsgöra...
Hej blåsor i händerna!!!
Jag hann kanske typ en åttondel av hela gräsytan, på hela dan...!!
Vill det sig illa kommer jag räfsa tallbarr HELA nästa vecka...
.
.
Tre sånna här långa tarmar med barr blev av allt räfsade idag.
.
..............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0