Säsongspremiär

Det var inte bara Hammarby som hade säsongspremiär idag...
.
Även jag hade säsongspremiär... på Mälarpaviljongen! ;)
.
Efter lunch tog jag pärlan och drog in till stan för en fika med polarna.
.
.
Ack så god morotskakan var!! ;)
Jag brukar påstå att Rosendal har den godaste morotskakan...Mälis variant kommer på god andra plats. ;)
.
Planteringarna på Mälis blir bara finare och finare för vart år!
Mailade med Kristina som har hand om alla planteringar där för några månader sen och hörde om jobb... men hon hade bara att göra så det räckte till henne själv...
Men det gjorde ju inget, för jag fick ju jobb på Näsudden! ;)
Men kommer att njuta av Mälis fina planteringar många gånger i sommar. :)
.
.
Nu var det Tulpaner och min favvo Kungsängsliljan som dominerade planteringarna. :)
.
.
.
................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0