Flås

Va ju hos farbror doktorn i måndags...
.
Fick en flaska hostmedicin av honom som hjälpte bra mot det som satt fast i bröstet.
.
Efter tre veckor utan att i princip ha tränat alls kröp det i kroppen rejält!!
Så när nu hostan va ett minne blott drog jag på mig löpardojjorna i onsdags och drog en runda på 8:an i Skatås.
Det frustades en hel del i backarna men jag kände mig dock oförskämt pigg i kroppen...
.
Tiden på 8.13km blev 38:55...
Får känna mig nöjd med det, men nu är det bara att öka farten, om en månad är det dax för första loppet!! ;)
.
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0