Alallé

Avslutade dagen på jobbet med att anlägga en Alallé. :)
.
Det behövdes sly till köksträdgården för att ha som stöd till bla ärtor och bönor...
Ett Alsly buskage utmed vägen fram till Näsudden fick sätta livet till för att få fram stöttorna.
.
Jag gick loss med sågen så svetten lackade och fick till en rejäl hög med sly!
Men mitt estetiska öga fick mig att se ett mönster i slyn när jag sågade, så det slutade med att jag skapade en Alallé... :)
.
.
Det var ett riktigt snårigt buskage när jag började...
.
.
När jag var färdig stod det en liten allé utmed vägen istället... ;)
.
...............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0