Sthlm Halvmara

I lördags sprang jag Stockholm Halvmara!! :)

Hade inte tränat överhuvudtaget sen jag sprang Midnattsloppet för några veckor sen, varken löpning eller gym...
Men det verkar va ett vinnande koncept!
Att vila sig i form verkar passa mig! ;)

Jag gjorde min bästa Halvmara hittills!!
Kom i mål på 1:41:53...!!!
Är supernöjd!!! :)

Det här var sista loppet för säsongen, så nu ska jag vila mig i form till i vår... ;)
Men redan nu är det dax att anmäla sig till Göteborgs Varvet nästa år!!


Nöjd och glad efter ett lyckat lopp!! ;)

...................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0