Skördetid

Nu är det skördetid i kökslanden...

I helgen rensade jag ur det gamla kökslandet som har blivit bortglömt på Mon i sommar...
Har fått blodad tand inför nästa år nu när jag är på Gunnebo och är bland frodigt växande grönskaker hela dagarna!! :)
Nästa år ska det prunka av rödbetor, morötter, bönor och annat gott i landen!! :)

Jag sådde eller satte inget i landen våras...
Men när jag rensade ur landen nu så hittade jag både potatis o olika sorter lök... antagligen som blivit kvar i landen från förra året. :)



Funderar på vad jag ska titta på med skörden...kanske soppa... Vi får se vad det bli... :)

.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0