Säsongspremiär

Igår var det säsongspremiär i skogen!

Far och jag började hugga ur för en ny körväg i ett parti som vi ska gallra ur...
Far tar ner träden med motorsåg... jag kör med min egen metod, jag välter dem med ett litet tryck...! Man är ju stark liksom...

Träden som jag välter är små...och döda... ;)

Vi gjorde ett bra dagsverke och kom iaf halvvägs på körvägens sträckning. :)

Är lite mör i kroppen idag...
Kanske inte bara för att jag släpat stock i skogen...
I onsdags grävde jag ur grunden för ett nytt tillbygge på Mon...det ska bli en liten fin reception med stora glaspartier! :)

Idag har det byggts hyllförvaring i källaren på Mon som ska svälja alla verktyg och annat som belamrar rummet som ska bli det nya privata sovrummet...

Det var någon som nämnde att det kanske ska finnas ett färdigt badrum till kommande sovrummet innan jul... :)
Ett mål att jobba mot...
Vore kul om vi hann!!! ;)

....................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0