Lite färg

Tänk vad lite färg kan göra...

När jag flyttade in i lghten i januari målade jag mer eller mindre hela lghten... men köket blev omålat... och målargrejorna blev stående i ett hörn...

Tills idag!!
Tänkte egentligen bara fixa till den värsta väggen i köket men hade mer färg än jag trodde så hela köket fick sig en strykning!!
Så nu är det vitt och fräscht!!! :)

Gött att ha det gjort så det är fint till min årliga glöggbjudning om några veckor.
Det är snart dax att börja baka lussekatter och fixa annat smått och gott... ;)

................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0