Stackars Mig!

Idag är det stora "Tycka-Synd-Om-Mig-Själv-Dagen"!!!

Har åkt på värsta förkylningen!!!  :(
Körde dubbla klasser på gymmet i måndags och det blev nog lite för mkt för kroppen...

I tisdags började jag känna av att det var nått på gång och i onsdags kväll var förkylningen ett faktum!
Började proppa i mig alla husmorskurer jag kan.... och i torsdags var det inte värre iaf..
Gick till skolan och gjorde provet som tänkt och kände mig okej så stannade resten av dagen oxå...
Men på kvällen igår så dängde förkylningen till mig ordentligt!!!
Så idag låter jag som en målbrottskraxig fjortis när jag pratar, är lomhörd som en döv 90-årig kärring och slemhostar som en storrökare.... :(

Ska pallra mig i väg till mataffären och apoteket för att bunkra mer nyttigheter att proppa i mig!!
Vill bri frisk NU!!!
Jag anser att det är slöseri med tid att va sjuk!!! :(
Jag kan inte träna och jag skulle börjat med beskärningen på Mon i helgen och beskurit ett äppelträd åt en polare som har kolonilott... Antat att det blir inget av detta nu... :(

Dessutom har det snöat i natt!! :(
Bläääääääääää!!!!

hehehehehe.....
Nu blev det mkt gnäll, men så är det ju när vi män blir sjuka.... vi är ju nära döden!!! ;)


så här såg det ut i landet utanför huset igår... idag är de täckta av snö... men den försvinner nog snart! :)

............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0