Bike-time

Har haft cykelpremiär i veckan!! Ett klart vårtecken!! :)

Mitt vrålåk är tyvärr kvar i Sthlm fortfarande...
Så i helgen fick jag päronen att ta med sig min gamla trotjänare jag har haft sen jag gick i högstadiet när de ändå skulle till Götet.
Den har sedan några år tjänstgjort som färdmedel på torpet och mest stått parkerat på rännet på magasinet...
Med nya däck o ny sadel går den som smort!!

Känns skönt att kunna ta sig lite snabbare mellan olika ställen i stan!! :)

Men nu när jag väl har kommit igån med cykladet flaggar de för snö till helgen... :(
Måtte det inte lägga sig!!
För jag ska gå loss med sekatör o såg i trädgården på Mon på lördag... :)

.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0