Väntans tider...

Jag går i väntans tider...

Hade inte räknat med att min Helenae 'Hybrida' skulle blomma i år...
Men när jag låg på alla fyra och planterade tulpanlökar (med blast) i rabatten där rosen står så såg jag plötsligt att det var en hel del knoppar på den!! :)
Tror jag räknade till 13 eller 14 buketter med knoppar.



Vore roligt om de slog ut lagom till Midsommar! :)
För till midsommar kommer det nog inte finnas så mkt av de trditionella midsommarblommorna kvar, de blommar för fullt NU!

Har jag tur så slär min andra rosbuske ut imorgon om det blir fint väder... :)

..........................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Ledighetsparadiset Solåkra

Hej!

Vilken fin blogg du har. Tack för kommentaren på bloggen. Att vitmåla taket gjorde stor skillnad på takhöjden. Det rekommenderas. De inbyggda hyllorna är byggda med Ikea Billy i grunden.

2011-06-12 @ 20:21:03
URL: http://solakra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0