Friserat

Var ett tag sen jag var på Mon och fixade i trädgården...

Men igår va jag dit och friserade Ligusterhäcken...
Den som egentligen skulle flyttats i våras och lämnat plats för en perennarabatt istället...

Den var rejält rufsig so jag fick ta i med hårdhanskarna!! ;)
Dessutom ville jag ta in den lite mot vad den har varit i storlek...så den fick ett lite "risigt" utseende, men den grönska nog ganska snart igen tror jag. :)


halvvägs in i klippningen kom jag på att jag hade glömt att ta ett "före-kort"...


rakt och fint!! ;)

Rabatten vid verandan har vuxit till sig fint!
Blå Stormhatt längst bak och rosa Astilbe varvat med Hosta i framkanten

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wow, vilken härlig hosta! Vad är det för någon?

2011-07-13 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0