StarWars

Har varit en snäll morbror idag!!

"Lillkillen" frågade på förmiddagen om inte vi kunde bygga ihop hans nya stora StarWars-skepp tillsammans...
Var ju lite hängig sedan gårdagens nyårsfirande men jag tackade ja till förfrågan och slog mig ner bland alla LEGObitar... (för man vill ju inte va en tråkig morbror...)

Efter typ 5 minuter kommer kommentaren: -Du kan bygga klart skeppet så spelar jag lite Wii sålänge!!....
- öööööö... ja ha.....

Så får nog faktiskt ta åt mig hela äran att ha färdigställt detta vidunder till rymdskepp!! ;)

Får ju erkänna att jag (fortfarande) tycker det är kul att bygga LEGO....det var typ det bästa jag visste när jag var liten...och utan att skryta så får jag nog påstå att takterna fortfarande sitter i... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0