Nybakad

Då va man nybakad trädgårds...nånting...

Ett år går fort!!!
Känns som det va igår som man började plugga...

Ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda!!



Det bjöds på tårta i skolan på avslutningen. :)
Det fanns fyra olika sorters tårta...och sockergris som jag är va jag såklart tvungen att smaka en liten bit av varje... ;)

Vi fick oxå en amaryllislök som present.
Har inte fått ner den i nån kruka än så den lär väl inte blomma innan på andra sidan nyåret...

Av oss i klassen fick våran klassföreståndare en Sorbus/Rönn med sortnamnet Räkrosa.
Namnet anspeglar på bärens räkrosa färg.
Det finns ett exemplar i Botan och jag kan intyga att bären är alldeles rosa, och mkt fina! :)

Efter avslutningen gick våran klass och åt julbordslunch på Liseberg.
Det var ett stort och gott julbord som tog tre timmar att äta sig genom!! ;)
Med stinna magar gick några av oss vidare till ett "hak" och drack gravöl till sent in på natten... ;)

Kommer att sakna mina klasskamrater!!

.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0