Inlämnat och klart!

Sista inlämningen på utbildningen är klar!! :)

För att va första gången man gör en Illustrationsplan med tillhörande Planteringsplan så tror jag att jag känner mig nöjd...
Tror kanske inte att jag kommer få nått toppbetyg, flera i klassen är duktiga på att teckna och har gjort väldigt fina ritningar...men jag har gjort så gott jag har kunnat...

Ni har ju redan fått en förhandstitt på de ofärdiga ritningarna...
Här får ni se det färdiga resultatet!! ;)


Illustrationsplan med teckenförklaring och lista med växtförslag på buskar och träd...


Planteringsplanen med växtförslag...

Nu är det bara att vänta och se vad läraren tycker....
Dommen kommer på torsdag nästa vecka!!

Det var typ nästan sista dagen i skolan för mig idag...
För på söndag åker jag till London och kommer inte hem förän på onsdag...
Ska bli gött och komma iväg lite och bara släppa alla måsten och bara vara och insupa atmosfären!!
I princip det enda jag skulle vilja göra i London är att gå på en musikal!! :)
Håller tummarna för att det blir så...lutar nog isf åt att det blir 'Pricilla', om vi lyckas få tag på några okej biljetter...
Risken finns att det är slutsålt, den spelas sista föreställningen 31dec...

.....................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser bra ut,bra jobbat



"Päronen"

2011-12-10 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0