Inga julkort...

Sa i ett bittert ögonblick för ett tag sedan att jag inte skulle skicka några julkort i år...

Jag brukar nämigen skicka ett 40-tal julkort varje år... Men endast få ett fåtal tillbaks...

Så i år tänkte jag bojkotta det hela!!

....men det visade sig att jag inte kunde hålla mig... ;)
Det hör liksom till att skriva julkort för att komma i rätt stämning inför jul... :)

Men det blev inte ett 40-tal...
Endast de närmast sörjande kommer få en liten julhälsning präntat på papper...
Resten av bekantskapskretsen får en hälsning per mail eller sms...(låter sjuuukt ocharmigt jag vet, men så får det bli...)



.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0