Tunga ben

Funderar på när min formtopp ska börja infinna sig....?

Det är mindre än en månad kvar tills jag ska springa min första halvmara för i år...
Känner mig inte alls taggad, benen är trötta när jag är ute på mina löparrundor.
Intalar mig att det känns lite bättre med mina nya dojjor...men är osäker på om det stämmer...

Förra året vid den här tiden var jag i mitt livs form!!! 
Tycker att jag kör i princip samma typ av träning nu som då, möjligtvis att jag körde mer styrka förra året...
Hmmmm....
Får kolla i träningsdagboken från förra året o jämföra lite närmare...

Man vill ju inte prestera sämre på loppen i år, man vill ju uppåt!! ;)

...............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0