Vinter Vit

Köpte en kaka av Marabou´s nya säsongs-smak på Ullared...

Förväntningarna var höga eftersom jag har tyckt att deras tillfälliga smaker som har varit förut har varit goda!
Jag kunde inte hålla mig utan bröt upp den fina pappersasken som kakan låg i redan i bilen på väg hem...
Inuti asken låg så den vita chokladkakan inbäddad i guldigt celofanplast... so far so good...
Den vita chokladen skulle ha smak av vanilj... jag tog en tugga, blundade, smakade....
hmmm...var det en vanlig kaka me vitblockchoklad jag hade köpt...?? jag öppnade ögonen, kollade på asken och konstaterade besviket att det var Marabou jag hade köpt.. :(

Nog för att jag lyckades trycka i mig nästan hela kakan själv.....men jag kommer tyvärr inte köpa nån mer av den sorten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0