Varannan-Veckas-Torpare

Imorgon åker jag ner till torpet och blir VVT:aer
Varannan-Veckas-Torpare...

Det har varit en tuff vecka på jobbet, rivstartade i måndags och sen dess har det varit full rulle.
Ska bli skönt att vara ledig en vecka... även om det bara är en vecka sen jag kom hem från semestern så ska det bli skönt med lantluft i lungorna och lite kroppsarbete på torpet.

Tror  det kommer bli mest fix och trix i trädgården kommande veckan.
Höststäda,  gräva land, sätta lök, börja sätta upp viltskydd runt fruktträden, mm ,mm....

Har jag riktigt riktigt tur så finns det äpplen kvar i träden så det räcker till en paj... ;)
och har jag ännu mer tur så finns det kantareller kvar i skogen så jag kan göra  en macka med smörstekt svamp på.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0