Julmust

Nu är det bara två månader kvar till Jul...

Även om jag tycker att det är roligt och mysigt med allt som hör Julen till så tycker jag nog att det finns vissa gränser...
Det räcker om alla produkter som har anknytning till julen börjar dyka upp i slutet av november eller början på december!!
Man vill ju inte tröttna på allt innan man ens ska ha det..eller?!

Att IKEA plockar fram allt sitt julpynt redan i början av oktober har man ju fått vänja sig vid...
Men när jag kom till ICA i helgen så hade Julmusten redan kommit fram!!
Jag älskar julmust!!!
Men jag var ståndaktig och gick förbi den stora pallen med flaskor utan att falla för frestelsen att ta en flaska och stoppa ner i korgen.
Den som spar den har, tänkte jag... ;)
Ska försöka hålla mig till i december innan jag köper första flaskan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0