I sista stund..

Idag var det sista dagen att söka till Trädgårdsutbildningen i Göteborg...

Och som vanligt är jag ute i sista stund...
Satt hela förmiddagen och fyllde i ansökan på nätet. Bifogade betygskopior, personligt brev och massa annat... Jag hoppas att jag fyllde i allt rätt!!

Nu är det bara att hålla tummarna och vänta och se om jag kommer in...den här gången oxå...
När jag sökte samma utbildning för två år sedan kom jag ju in men tackade nej till min plats... Var nog inte riktigt beredd på att lämna Sthlm då...men nu känns det annorlunda.
Jag har ju redan börjat fasa in mig i Götet iom mitt varannan-veckas-boende på torpet, och det känns bra! :)
Känner att jag trivs i Götet när jag går omkring på gatorna när jag är där.
Och folk verkar känna igen mig i stan oxå...
Var och körde en DanceStep på SATS-Kompassen i onsdags för en gammal favvo-instruktör och t.o.m han kände igen mig och hälsade och snackade lite... kul kul!! :)

24 januari 2011 börjar jag förhoppningsvis plugga trädgård/anläggning!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0