Hösten 2010

Som sagt nu är man tillbaka i verkligheten efter semestern och det är  dax att ta tag i livet och förverkliga alla planer inför hösten. :)

Imorgon sätter jobbet igång igen.
Fram till i januari nästa år kommer jag jobba varannan vecka (jämna veckor) i Sthlm och varannan vecka ska jag vara på torpet och fixa och dona. 
I tanken känns det väldigt bra, ska bli kul att kunna ha tiden att få lite större projekt gjorda på torpet.
Det ska bla gallras ur i skogen, sträckas fårnät, grävas i trädgården, släpas ris i björkhagarna och en massa annat... :)

Sen är det en del andra grejer som jag har på gång inför framtiden oxå, men de berättar jag om lite längre fram... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0