Hittat hem

I våras hittade en polare en kruka i grovsoprummet i sitt hus i stan..

Han tänkte på mig och att krukan nog skulle passa bra på mitt torp.
Så han lade beslag på krukan och ringde och frågade om jag ville ha den...
-Självklart! svarade jag glatt! :)

Det tog ett bra tag innan han levererade den, och det tog ännu längre tid innan jag fick med mig den ner till torpet..
Men nu är den på plats!! :)



ps. Helgen efter jag hade skrivit detta inlägget var min polare som jag fick krukan av ute och kollade runt bland antikaffärerna på Upplandsgatan i Sthlm... I en av affärerna hade han hittat en nästan identisk kruka...
- Den va DYR, sa han...
Tur att hans granne inte visste vad den slängde!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0