Flobbig

Har känt mig flobbig sen jag kom hem från semestern...

Några veckor utan träning o dålig mat har satt sina spår tyvärr...magen har blivit lite väl mjuk... :(
För att råda bot på det hela har jag slitit ont på gymmet, men det har varit segt att komma igång igen o hitta motivationen....
Men igår när jag va på gymmet kom en kille som brukar va på gymmet fram och berömde mig för vad jag har åstadkommit med min kropp senaste halvåret... :)
Kändes nästan lite genant att få beröm av en som man inte känner....men det gav en rejäl kick åt självförtroendet, och resten av passet gick mkt bättre än innan...

Hoppas att effekten håller i sig så jag lyckas komma tillbaka till min forna form fortare än kvickt!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0