Vinterlandskap

Det ryktades om att det skulle snöa inatt...

Så det första jag gjorde när jag vaknade var att dra bort gardinen på sovrumsfönstret för att kolla efter om det hade snöat... och mkt riktigt, marken var vit och stora snöflingor yrde i luften...

Ringde pappa för att kolla om vi skulle göra nått dagsverke i skogen idag, men han tyckte att vi skulle strunta i det...och jag höll med!
Det får bli en dag framför datorn och med massa pappersgöra istället..

Men först satte jag mig och åt frulle.
Tände ljus på bordet, satte på Sarah´s julskiva på Spotify och läste julnumret av Lantliv som kom i veckan...
Snacka om att man fick Julfeeling när man tittade ut genom fönstret... ;)



Tror jag ska ta mig en vända ner till skogen efter lunch och plocka lite granris...e sugen på att binda mig en julkrans till dörren.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0