Pizzasugen

Då har en vecka i storstan passerat igen...

Och inget har jag bloggat under veckan... Tiden räcker i princip bara till att för att jobba och träna, full rulle!
Så det händer inte så mkt kul att blogga om.

Nu sitter jag på tåget påväg ner till torpet, är trött och lite sliten efter att ha firat bästa polarens födelsedag igår... ;)
Jag är grymt suuuugen på en stor flottig pizza!!! Får se om det blir en sån när jag kommer fram... ;)


I veckan som kommer händer det en hel del roligt och spännande...
Ska bla till Götet mot helgen och träffa polarna där, och så ska jag på ett "möte" som kan komma att spela stor roll för framtiden! ;)

Tror det är dax för ett litet lussebullsbak oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0