Granrispyssel

Blev ju inget dagsverke i skogen idag pga av snön...

Men kände ändå att jag ville komma ut lite i friska luften, så jag paltade på mig och traskade ner i skogen.
Hade med mig skottkärran och sekatören. Jag var nämligen på jakt efter granris till en krans. :)

Fick tag på massa bra ris från allt som vi har fällt utmed vägen ner i skogen så behövde inte gå så långt...

jag bullade upp med allt jag kunde tänka mig behöva för att få till en krans på köksbordet..
-granris
-grov ståltråd till stommen
-smal ståltråd att binda med
-sekatör
-grovt snöre till dekoration

Sen var det bara att skrida till verket!! ;)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad snyggt det blev!

Tycker du skall unna dig äppelboken...

/Mimmi

2010-11-10 @ 07:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0