Kexchoklad Hallon

Hade fått nys om att Kexchoklad hade kommit med en ny smak... Kexchoklad Hallon...

Har kollat lite efter den de senaste gångerna jag har varit och handlat men inte hittat den...
Men så idag fick jag syn på ett stort ställ med Kexchoklad i mataffären!
Visade sig att jag hade letat efter helt fel sak, jag trodde att smaken hade kommit som en vanlig Kexchokladkaka, men nu för tiden finns det tydligen påsar med små Kexchoklad-snacksbitar, och det var i den varianten som nya smaken fanns.
Jag grabbade snabbt åt mig en påse spänd av förväntan att få smaka! :)

När jag väl kom hem och öppnade påsen och stoppade den första biten i munnen så blev jag nog faktiskt lite besviken...
Det smakade nästan som vanlig Kexchoklad...man kunde bara känna en liten förnimmelse av hallonsmak...
Tror inte jag kommer springa benen av mig efter fler sånna påsar i sommar...men det är ju alltid kul och testa nått nytt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0