Det börjar närma sig...

Nu börjar det dra ihop sig...

Om två dagar ska jag springa Göteborgs Varvet....
Har försökt ta det lite lugnare med träningen i veckan...
Körde dock dubbelpass i måndags, simning + yoga. Men i tisdags sprang jag Årstaviken runt, igår ons klättrade jag och idag tors har jag bara simmat lite lätt + gått hem från simhallen...
Har skippat att cykla till och från jobbet sen i onsdags för att spara på benen så mkt som möjligt.

Dessvärre känner jag av halsen sen några dagar, men intalar mig att det är allergin som har slagit till på allvar nu när det fina vädret kom, trots att jag käkar allergipiller sen flera veckor tillbaks...

Löpardojjorna o kläderna ligger framlagda redo att packas ner imorgon bitti.
Tar tåget ner till Götet efter jobbet imorgon..

Håll tummarna för mig!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0