Käng-PW

I söndags var jag ute och powerwalkade i mina nya vandringskängor.

Tog promenadstråket mellan Hornstull och Skanstull på Årstasidan. En sträcka med grusväg och många härliga, tunga backar. Höll en ganska bra fart och ångade på uppför backarna så svetten lackade!
Kängorna känns bra och jag har än så länge inte fått några blåsor eller skavsår, vilket känns väldigt skönt!

Backarna tog tydligen ganska ordentligt på benen visade det sig, igår när jag cyklade till jobbet och till lika när jag var och simmade var det riktigt tungt i benen, segt som bara den! Men idag kändes det bättre när jag var ute och PWade, men nu var det benhinnorna som gjorde sig påminda istället... Klampade väl antagligen lite väl mkt med kängorna trorts att det som sagt var grusväg...

Men det som inte dödar, härdar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0