Långpromenad

Var på en dansklass på Globen på förmiddagen idag.
Hade blivit rekomenderad att gå på den klassen, den skulle va dansig...vilket jag ju gillar.

Hmmm...första halvan av klassen va ganska tråkig...killen som hade klassen va dansig, balett-dansig. Mkt sträkta armar och rak hållning, bra träningsmässigt iofs, men kanse inte så mkt min stil.
Jag är mer street-dansig...
Instuktören va väldigt pedagogisk och hade okej koreografi, men det var inte så mkt "go" i honom vilket gjorde att klassen kändes lite seg.
Men sista halvan  av klassen tog det sig, musiken blev bättre och de sista vändorna när hela koreografin var satt kunde man ösa på rätt ordentligt så man blev trött och svettig. :)


Efter klassen tog jag T-bana över till Skanstull och promenerade utmed vattnet i solen hela vägen hem till Lilla Essingen, det tog en dryg timma. Även om det är kallt så är det såååå skönt att va ute när det är en sån dag som det har varit idag! Strålande sol från en klarblå himmel och det gnistrar i snön....me LIKE alot!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0