Kaos

Jag befinner min för tillfället i ett tekniskt-komunikativt-kaos just nu!!
Ingen av mina tekniska prylar funkar som de ska...

Datorn är helt hopplös och funkar när den själv har lust, verkar det som. Har dödförklarat den minst 5 gånger den senaste veckan..
Dax att lämna in den en sista gång och hävda reklamation och förhoppningsvis få en ny!

Som grädde på moset så gick det inte längre att ladda min mobil....det var bara till att köpa en ny..
Det blev en iPhone...
Kul med ny leksak, men mindre kul att inte all nummer följde med till nya mobilen... :(
Ska försköa fixa det om bara batteriet räcker i gamla mobilen för att ladda ner de saknade numren på SIM-kortet.

Håller tummarna för att allt går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0